De basis van een lekker lopende webproject is een goed overzicht, waarbij zowel jij als je opdrachtgeverweet wat er verwacht wordt. En bovendien afspraken snel terug kan vinden. En waar je geen tijd verliest met het zoeken naar “Waar staat nu dat logo?” of “Wat vond de klant nu eigenlijk van die eerste versie van de homepage?”….
We merken dat veel Technisch VA’s en WebAssistants vooral in het begin overweldigd worden door alle dingen die ze moeten vragen aan de klant en dan vervolgens daar structuur in moeten aanbrengen. Tsja, waar moet je de klant allemaal over uithoren? Hoe levert die dat aan en wanneer? En wat kan ik wel/niet toezeggen?
Je hoeft het wiel niet telkens opnieuw uit te vinden wanneer het op het bedenken van een overzichtelijk manier om je webbouwprojecten inzichtelijk te maken voor jezelf en je klant. Daarom hebben we in Trello een lekker overzichtelijk Stappenplan voor je gemaakt die je kunt inzetten wanneer je een nieuwe website voor een klant gaan maken.
Bij Weblish zijn we dol op Trello! Sterker nog: we gebruiken Trello als ticketingsysteem én CRM! Ben je nog niet bekend met Trello? Maak dan in ieder geval een gratis Trello account aan zodat je ons Stappenplan voor het maken van een website kunt inladen.