WordPress Live Chat Plugin for WooCommerce – LiveChat
Alle online winkels zouden een live chat-tool moeten hebben om klantenservice te bieden aan mensen op hun website. De WordPress LiveChat for WooCommerce plugin is één van de beste oplossingen om een live chat toe te voegen en vanaf de back-end van je website te beheren.
Er worden een aantal features toegevoegd aan je WooCommerce interface om een naadloze gebruikerservaring voor je klanten te bieden. Dit is een volledig chat-pakket, niet een halve open-source oplossing. Het biedt volledig tools zoals het volgen van de bezoeker, triggers voor de chat en feedback.
Prijzen
Er is een gratis testversie, maar daarna moet je betalen. Maar als je je webshop serieus neemt zou deze investering het wel waard zijn.
Waarom zou je deze plugin gebruiken?
Het volgen van je bezoekers is onmisbaar om te begrijpen wat je klanten doen op je website en waar ze wellicht hulp bij nodig hebben.
Verzamel feedback van je klanten nadat ze een chat hebben gehad met één van je mensen.
De live chat neemt automatisch initiatief om je klanten te benaderen, in plaats van zich passief te verbergen tot ze op zoek gaan.
Alle offline communicatie wordt opgeslagen als ondersteuningstickets, zodat je eenvoudig later online kan komen en alsnog je klanten kan helpen.
De transcripten van de chats worden opgeslagen zodat je ze kan analyseren en kan kijken wie van je agents het meest effectief zijn en waarom.
De plugin heeft multi-channel communicatie-features, zodat je contact op kan nemen met je klanten op Facebook, je website, etc.
Er worden standaard-antwoorden aangeboden binnen de chat zodat je niet alles nog een keer hoeft te typen als iemand een vraag stelt die al eerder is gesteld.